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NBA 2K17: Patch 1.06 mit Patchnotes veröffentlicht - Dribbling-Animation und mehr verbessert

Die Basketball-Simulation "NBA 2K17" wurde mit dem neuen Patch 1.06 ausgestattet, der zahlreiche Änderungen im Spiel vornimmt.

NBA 2K17: Patch 1.06 mit Patchnotes veröffentlicht – Dribbling-Animation und mehr verbessert

Die Entwickler von Visual Concepts waren in den vergangen Wochen, seit der Veröffentlichung von Patch 1.05 für die Basketball-Simulation „NBA 2K17“ nicht untätig. Nachdem mit Patch 1.05 unter anderem bereits der PS4 Pro-Support geliefert wurde, bringt der neue Patch 1.06 nun zahlreiche weitere Verbesserungen für das Basketball-Spiel mit sich.

Der rund 7,4 GB schwere Patch wurde heute für PlayStation 4, Xbox One und PC veröffentlicht. Unter anderem wurden auch Änderungen an der Dribbling-Animation vorgenommen, um sie noch realistischer zu machen. Der Gameplay-Director Mike Wang erklärte auf Twitter: „Manche Moves haben den Aufprall des Balls nicht korrekt wiedergegeben, was eine frühere Bewegungen möglich machte, als das eigentlich sein sollte […]. Die Übergänge sollten nun realistischer und weniger nervös wirken.“

Die englischsprachigen Patchnotes, die auf Facebook veröffentlicht wurden, verraten weitere Details über die Änderungen von Patch 1.06 für „NBA 2K16“:

GENERAL

  • The Hornets will now have their correct court projection during the pre-game presentation.
  • Fixed an indefinite simulating screen that would occur when your MyPLAYER retired after the completion of his 20-year MyCAREER.
  • Fixed a hang that would occur in MyGM/MyLEAGUE when attempting to enter the Staff Signing experience when the team had no Assistant Coach (retired) and an expired Head Coach.
  • Addressed an issue in MyGM/MyLEAGUE where a league filled with Classic and Euroleague teams would sometimes hang late in the season when simulating.
  • Fixed a MyTEAM Challenge case where the in-game overlay would claim the challenge was not successfully completed when it actually was.
  • Addressed a case where a MyTEAM card that was sent to the Auction House could still appear in lineup menu as being available (when it actually wasn’t).

GAMEPLAY

  • Fixed an issue where pass icons were not appearing for users playing in 4K on the PS4 Pro.
  • Removed some long, drawn out dribble loss (pickup) animations from the body up system to improve responsiveness.
  • Made some aggressive bump back dribble collisions MyPARK only.
  • Prevent defenders from being able to steal the ball from an inbounder immediately after checking it in when playing in MyPARK.
  • Make sure all players are in position before checking the ball when playing half-court games in MyPARK.
  • Sped up the CPU’s ability to get into its offensive sets and run plays.
  • Fixed an issue that would sometimes cause CPU-controlled ball handlers to run out of bounds when attacking the baseline.
  • Cleaned up an issue that lead to unrealistic speed bursts in some size-up escape and combo moves.
  • Fixed a case that caused the wrong dribble move to queue up when attempting to perform driving combo moves (e.g. double crossover).
  • Updated Broadcast Stadium cameras for Bucks, Mavericks, Kings, and Clippers.
  • Beluba camera updated to zoom out more in transition and to have a wider range of zoom and height adjustment settings.

MyPARK/2K PRO-AM

  • A number of performance improvements to solidify the Pro-Am experience.
  • Fixed an issue that would cause some users to hang when attempting to hop from one park to another.
  • Users can now unequip the skateboard and mascot outfits from their MyPLAYER.

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Kommentare

JohnyFenomic

JohnyFenomic

22. November 2016 um 18:54 Uhr