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Mass Effect Andromeda: Neue Romanzen, Frisuren und mehr mit Patch 1.08 hinzugefügt

Electronic Arts und BioWare haben dem Sci-Fi-Rollenspiel "Mass Effect: Andromeda" nun einen neuen Patch verpasst, der auch einige weitere Funktionen ins Spiel bringt. Desweiteren wird so mancher Bug ausgemerzt.

Im vergangenen März hatten Electronic Arts und BioWare das Sci-Fi-Rollenspiel „Mass Effect: Andromeda“ für die Konsolen und den PC veröffentlicht. Da das Spiel jedoch mit einigen technischen Problemen ausgeliefert wurde, arbeiten die Entwickler regelmäßig an neuen Updates, die einige Fehler beheben und auch neue Funktionen ins Spiel bringen. Nun wurde der Patch 1.08 zum Download bereitgestellt.

Mit diesem erhält Scott Ryder eine neue Romanze. Fortan kann der männliche Protagonist eine Beziehung mit seinem gleichgeschlechtlichen Kollegen Jaal eingehen. Zudem fügt BioWare neue Möglichkeiten bei der Charaktererstellung hinzu. Demnach werden der weibliche sowie der männliche Protagonist jeweils eine neue Kopf-Option erhalten. Desweiteren sind neue Hautfarben und Frisuren im Spiel zu finden, wobei man das Erscheinungsbild auch an Bord der Tempest anpassen kann.

Die englischsprachigen Patchnotes verraten, welche Änderungen mit dem neuen Patch ins Spiel gekommen sind. Weitere Details zum neuen Update finden sich auf dem offiziellen Blog.

Änderungen des Patches 1.08

Single player

  • Ryder’s appearance can now be changed onboard the Tempest
  • Expanded the range of options available in the character creator
  • Jaal can now be romanced by Scott Ryder
  • Dialogue for Hainly Abrams was adjusted to change the flow of personal information she discusses with Ryder.
  • Fixed issue with Nomad upgrades Shield Crafting quest
  • Nexus level and cryo pod points are retroactively granted
  • Vendors now carry weapon mods for Level 60-71 players
  • Vendors now sell weapon augmentations for automatic fire, burst fire, and single-shot fire
  • Improved clarity of descriptions for augmentations
  • Plasma Charge system now works properly for shotguns
  • Beam Emitter augmentation now causes guns to fire a constant beam with scaling damage based on the weapon’s damage per second
  • [PC] Added experimental support for Dolby Vision technology

Multiplayer

  • Stealth Grid challenge now increments properly
  • Fiend no longer sprints when within 10 meters of target, and will decelerate to base speed
  • Enabled movement correction during Fiend attacks to reduce incidence of players seeing Fiends attacking in the wrong direction
  • Improved movement prediction for some enemies in tight spaces to reduce appearance of teleportation
  • Fixed issue that prevented melee attacks if the revive icon was near center screen
  • Fixed issue where ammo pick-up audio incorrectly played
  • Fixed issue where Backlash could malfunction while moving
  • Using Stealth and Recon Visor together no longer increases duration of invisibility for Turian Agent
  • Fixed issue where weight reduction modifications wouldn’t reduce weight
  • The Revive Pack Transmitter now displays the revive radius in the loadout screen
  • Equipping the Cobra RPG now interrupts reloading
  • Player turns to Adhi when getting synced to avoid teleportation issue
  • Fixed issue where enemies would occasionally enter T-pose when hit
  • Improved visual and audio cues for player ready status in Multiplayer lobbies
  • Added „Lights“ option to customization options

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Kommentare

Konsolenheini

Konsolenheini

07. Juni 2017 um 12:37 Uhr
STAATSFEIND_NR1

STAATSFEIND_NR1

07. Juni 2017 um 12:53 Uhr
Konsolenheini

Konsolenheini

10. Juni 2017 um 15:14 Uhr