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Horizon Zero Dawn: Besonders leichter Schwierigkeitsgrad mit Patch 1.32 erschienen

Das Action-Rollenspiel "Horizon: Zero Dawn" hat heute einen weiteren Softwareflicken erhalten. Mit diesem hat man unter anderem einen noch leichteren Schwierigkeitsgrad integriert.

Die Verantwortlichen von Sony Interactive Entertainment und Guerrilla Games haben mitgeteilt, dass sie einen neuen Softwareflicken für das Action-Rollenspiel „Horizon: Zero Dawn“ veröffentlicht haben Mit dem Patch 1.32 hat man unter anderem einen neuen Schwierigkeitsgrad ins Spiel gebracht, der vor allem für Gelegenheitsspieler geeignet sein sollte.

Nachdem Guerrilla Games mit dem Patch 1.30 einen besonders schwierigen Modus integriert hatte, haben sich die Entwickler dieses Mal dazu entschieden in die entgegengesetzte Richtung zu gehen und mit dem „Story Mode“-Schwierigkeitsgrad einen sehr leichten Modus anzubieten. So sollen sich die Spieler in diesem Modus lediglich auf die Handlung konzentrieren können ohne sich allzu viele Sorgen über die Kämpfe gegen die teilweise gigantischen Maschinen machen zu müssen.

Die Verantwortlichen haben zum neuen Patch einen Trailer sowie die kompletten englischsprachigen Patchnotes bereitgestellt. Demnach wurden auch einige Fehler behoben.

Änderungen des Patches 1.32

New Features

  • Added ‘Story Mode’ difficulty. An easier difficulty setting for people that mainly want to experience the story of Horizon Zero Dawn.

General Fixes

  • Fixed an issue for some players where human melee attackers could change their rotation and warp towards the player after jump attacking giving them an unfair advantage.
  • Fixed an issue in New Game+ where some players were not allowed to fast travel to Sunfall campfires with the Shadow Stalwart Adept armour equipped.
  • Fixed an issue where certain players were not able to abandon a job for a job created to buy items at a merchant.
  • Fixed an issue that some players encountered where some animation events would not work properly when the player has a lot of resources.
  • Fixed an issue in “Revenge of the Nora” where for some players the Nora would not help Aloy fight off the enemy during the ‘Clear the Camps’ objective.

Progression fixes

  • Fixed an issue in “The Point of the Spear” where some players were not able to continue the quest if they dropped their Tripcaster on NG+ before talking to Rost.
  • Fixed an issue in “The Sun Shall Fall” where some players were not able to get back in the palace to talk to Blameless Marad as the gates were closed.

Crash fixes

  • Fixed an issue where the game would crash for certain players if they switched difficulty while Aloy is dead with an Errand active.
  • Fixed an issue where for some players the game would crash if a player continuously makes ‘Jobs’ and then changes difficulty continuously. 

Miscellaneous fixes

  • Minor text fixes.

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Kommentare

skywalker1980

skywalker1980

21. August 2017 um 14:28 Uhr
xjohndoex86

xjohndoex86

21. August 2017 um 16:42 Uhr
Cerberus755

Cerberus755

22. August 2017 um 16:07 Uhr