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Injustice 2: Update 1.16 mit Patchnotes veröffentlicht

Mit dem neuen Update 1.16 haben die Entwickler von NetherRealm einige Balance-Anpassungen für den Superhelden-Prügler "Injustice 2" verfügbar gemacht. Die Patchnotes verraten die Details.

Warner Bros. Interactive und die NetherRealm Studios haben den Superhelden-Prügler „Injustice 2“ mit dem Update 1.16 ausgestattet. Das Update steht auf PlayStation 4 und Xbox One zum Download bereit. Die offiziellen Patchnotes verraten die Details zu den Neuerungen.

Die Spieler können sich auf diverse Balance-Anpassungen und Verbesserungen gefasst machen. Beispielsweise wird der Ice-Blast von Sub-Zero beschleunigt. Darüber hinaus werden viele weitere Charaktere angepasst.

Neue Charaktere für „Injustice 2“ gibt es in der kommenden Woche, ab dem 13. Februar 2018 übrigens mit den Teenage Mutant Ninja Turtles, die zunächst für Käufer der „Injustice 2 Ultimate Edition“ bzw. des “Fighter Pack #3” zur Verfügung gestellt werden. Nachfolgend könnt ihr den aktuellen Trailer ansehen. Darunter haben wir die aktuellen Patchnotes in englischer Sprache eingebunden.

Injustice 2 Update 1.16

Hellboy

  • Meter build nerf (does less damage & takes more damage)

Sub-Zero

  • Buff Jump 2 better hit box, cross up J2 easier
  • Ice Blast is faster (MB also)
  • B+1, 1, D+3 Now safe on block.

Cyborg

  • Air Drone (Character Power) has less recovery

Catwoman

  • Less damage (more damage scaling)
  • Back+3 is slower and less range
  • 1, Forward*, 2 Overhead (Now negative on block)
  • Changed Catwoman’s 3, 3, B2 string so that the person doesn’t bounce into the air

Green Lantern

  • Combo damage scaling adjusted on 3 moves (more damage) Buff
  • Lantern Bomb – Reg is safe and MB is plus on block

Gorilla Grodd

  • Easier cancels – Back, back, forward, forward or flip stance button or 2+1+3 to cancel out
  • 2,2,3 (had 3 gaps now only gap in the 3rd hit – also safe on block)
  • Mind Control faster so it actually combos
  • Back+2 is neutral now instead of plus (nerf)

Poison Ivy

  • MB Forward, down, forward 2 (Plus on block but has a gap)
  • Down+1 improved (better hit box)
  • MB vine swing been adjusted (no gap until the last hit – cleaned up)
  • Ground Vines do significantly more damage

Starfire

  • Buff her walk speed (faster)
  • Buff her Forward+2 (second hit does more damage & She can now grab on block or whiff)
  • She can now do Down+1 background bounce

Supergirl

  • Down+1 is now 9 frames (slightly slower)
  • Walking lasers Character power now takes 1 bar of meter
  • 1,1,2 Block stun is slightly more negative
  • String Laser is no longer plus on block

Aquaman

  • Trident Scoop reg scoop now switches opponent Instead of pushing away (MB leads to a combo)
  • Down,Back, 1 (safe on block and easier to combo off of)

Black Adam

  • 3 more frames of recovery for character power

Bane

  • Mercenary Elbow recovers faster

Raiden

  • Raiden’s D1 connects into BGB
  • Shocker Character Power is now safe on block
  • 2,1, D+3 Push opponent away less on hit (can cancel for bigger damage)

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Kommentare

PS4-Junkie72

PS4-Junkie72

08. Februar 2018 um 18:02 Uhr