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God Eater 3: Update 1.20 mit Patchnotes vorgestellt

In dieser Woche wird das Action-Rollenspiel "God Eater 3" mit dem neuen Update 1.20 ausgestattet, das einige Neuerungen einführt. Was genau die Spieler geboten bekommen, verrät der offizielle Changelog.

God Eater 3: Update 1.20 mit Patchnotes vorgestellt

Bandai Namco hat das Update 1.20 für „God Eater 3“ angekündigt. Das neue Update soll am 15. März 2019 für das Action-Rollenspiel veröffentlicht werden. Der Changelog verrät heute bereits, welche Änderungen und Neuerungen in das Spiel eingeführt werden.

Wie die Verantwortlichen des Entwicklers auf der offiziellen Seite verraten, wird unter anderem der Ash Aragami namens Amen-Ra eingeführt. Darüber hinaus warten nach dem Inhalts-Update auch eine neue Zertifizierungs-Mission, neue Hauttöne für den eigenen Spielcharakter, neue NPC-Kostüme, Frisuren und Accessoires sowie weitere Anpassungen auf die Spieler.

Diverse Balance-Updates sind ebenfalls geplant. Die neuen Bilder weiter unten im Artikel zeigen einige der neuen Spielinhalte. Der englischsprachige Changelog verrät nachfolgend die Details zum neusten Update:

God Eater 3: Update 1.20

  • A new Aragami Approaches – Amen-Ra: An Ash Aragami that threatens to plunge everything into the abyss with its blazing orbs . A crimson horn made of highly concentrated crystal positioned atop its head is a symbol of the exceptional energy Amen-Ra possesses.
  • Certification Mission – Get “certified” by completing the mission at higher difficulties and unlock new rewards.
  • New Skin Tones for your Character – Change the complexion of your created God Eater.
  • Password Protection for your Assault Missions – Add a password for your created Assault Missions.
  • New NPC costumes – Some of your favorite NPCs can now sport new looks.
  • New hairstyles and accessories – Even more customization options are available for your God Eater.
  • Balance updates
    • Aragami
      • Adjust Havakiri’s movement and AI
      • Adjust Nemain’s section HP.
      • Adjust Ash Aragami’s frequency of devour attack
    • Action
      • Charge time of each devour action will be shortened, and make the motion speed faster when dealing devour attack and after it.
      • Motion of dealing shield guard will gets faster
      • Shortened the knockback distance of “normal guard” and “perfect guard”
      • Enable to turn around when dealing guard during jump.
      • Adjust the activate condition of some acceleration trigger.
      • Add advanced guard to Buster Blade
      • Add advanced step and advanced jump to Short Blade
      • Make the cancellation timing faster after launching Impulse Edge of Long Blade
      • Make the dealing motion of long blade’s zero stance faster
      • Shortened the charge finishing time to Charge Spear
      • Extend the time of inputting a button of Variant Scythe’s
    • Burst Arts “Hell or Heaven”
      • Powering up Biting Edge
      • Adjust Link Burst Rounds not to be disappeared when touching a field
      • Adjust healing property module not to be disappeared when touching a field
      • Adjust the motion speed of “begin to walk” and “begin to run” at base”

 

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